Alumni SMK Teluk Panglima Garang

Ilmu Rukun Hidup
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 jumpa lagi

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ahmad jaidi



Number of posts : 12
Age : 49
Location : kuala lumpur/sijangkang
Registration date : 2008-04-28

PostSubject: jumpa lagi   Thu Nov 06, 2008 9:42 am

sorry lama tak contact.

sibuk banyak.. baru selesai dengan PAC pasal yang dok hangat kat media.

selamat hari raya walau dah lewat banyak.. selamat menunaikan haji kepada yang nak gi haji.

baru baca blog yang dah banyak terlepas... anayway terima kasih kerana sudi baca dan komen.. yang baik tu akan diteruskan. cadangan dan maklumat disalurkan sampai ke pengetahuan dan tindakan yang sepatutnye... yang belum terlaksana tetap dipantau dan dibuat gesaan.

kepada sahabat, adik kakak.. abang ibu ayah.. nasihat saya ...jangah selalu melatah dan tak sayang mulut.. gunakan kan lah laman ini untuk kebaikan yang tak terkira bilangan nye dan bukan nye menghentam atau menghina sesama manusia.

salam....
Back to top Go down
View user profile
 
jumpa lagi
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jama'ah Tabligh Agama Mimpi
» Alhamdulillah, mantan pendeta "habib" Muhammad Ali Makrus masuk islam lagi
» 75% mualap Inggris murtad lagi
» POLIGAMI: Nikahi Janda Beranak Yatim
» Dee: Aku Tak Suka Lagi ke Gereja

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Alumni SMK Teluk Panglima Garang :: SMKTPG Community Members :: Self Introduce..-
Jump to: